Cléo de 5 à 7 (1962)

Kartářka neštěstí. Žije, protože je krásná. Uprostřed zalidněné Paříže. Roztomilá i při zkoušení kloboučků. "Nikdy nenos nové oblečení v úterý. Přináší to smůlu." "Tímhle taxíkem ne, má nešťastný číslo." "Nemám vůbec čas. Má Kleopatro. Má perlo." "Každej mě rozmazluje. Nikdo mě nemiluje." Polykač žab. Přehlídka pařížskejch čumilů. "Bála bych se stát jako model, protože by na mě mohli najít nějakou chybu." "Dívají se na víc než jen na mě." "Kolem nádraží jsou nudný názvy ulic." "V Alžírsku byste se bála času." "Jste fotomaniak." "A vy melomaniak." "Myslím, že jsem šťastná." 

/77%/
/thumbs ½ up, ½ down/


Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.; Podívejte se též na: Právnický slovník!